Klippning och nya skor

Så där nu har barnen somnat då dom båda var riktigt trötta. Viggo har fått ett väldans humör. Idag har han vart en riktig suris med en jäkla vilja. Puh, alla säger att tjejer är mer envisa än killar tror jag inte ett ögonblick på just nu.  Tove har vilja men blir inte lika arg som Viggo . Därför ska det bli så kul att studera om barn från 0-6 år. Jag kommer få reda på allt jag vill få reda på om trots och utveckling. Spännande! 
Sånna här dagar blir man riktigt trött av och jag blir bara mer sugen på choklad då. hihi tur att det ligger choklad i kylen som väntar. Blodsockret sjunker när energin sjunker. 
 
Idag blev Tove klippt så det är färdigt inför dagis starten. Fick kortare lugg och såg betydligt äldre ut. Tog inget på längden för det tyckte vi inte behövdes. Sen efter det åkte vi och köpte ett par nya skor till Viggo. Super fina! 
 
Nej nu ska jag lägga mig i soffan och stanna där resten av kvällen. I morgon är det en stor dag!
 
Viggos nya skor. 
 
Ps. Ska färga utväxten i morgon och ska försöka få till en klipptid till mig själv innan skolan startar. ds
hejsålänge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0