Tove och dockan Clara.

Tove bara växer och växer. Det märks på henne hur stor hon börjar bli. Fantasin flödar och hon blir bara bättre på att uttala svåra ord. Längtar mer och mer till hon kommer i den ålderna när man läser och har en riktigt konversation med varandra. Plus att hon kommer nog alltid att veta vad hon vill här i livet med hennes vilja. Och den har hon fått ifrån mig. ;) 
 
Idag blev det en promenad på morgonen i det kalla på. Vi hade alla på oss höstjackorna för det blåste så kallt. Men det gör mig inte ett dugg. Jag har redan börjar längta efter stövlar och alla fina koftor! Hösten är en väldans mysig tid. Som igår kände jag av den riktigt ordentligt. Låg med filten på, och hade tända ljus.. 
Har även suttit och kika på ett par nya skor till mig plus en massa stickande tröjor. Det är jag på hösten plus jeansen! 
 
 
 
Men nu kom jag in på en massa annat, åter till Tove, Jo det är så kul att se hur omtänksam hon är med hennes lilla docka. Hon pysslar om sin Docka (som hon har döpt till Clara) precis som en liten bebis.  Eftersom hon var så liten när Viggo kom så hade hon inte så stort intresse för honom som hon har nu. Sen kommer hon fram med dockan till mig och säger " Mamma pussa lilla bebisen, du får hålla nu" 
Mysiga unge! 
 
I morgon ska Daniel få vara lite pappaledig. Jag ska iväg och ta nya blodprov i Köping sen på lördag åker vi ut till Stugan och fiskar hjälmare kräftor! Så jäkla gott. Jag har inte kunna äta kräftor på 2 år så nu hoppas jag att vi får upp några så jag kan få mumsa. 
 
 
 
hejsålänge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0