Viggos ettårs presenter

Idag fick vi sovmorgon ända fram till kvart i åtta. Sov som änglar allihopa. Åt frukost sen tog vi en cykeltur till Åsby mini zoo och sen gick vi in på Åsby. Vi var helt själva där inne plus personalen. Hur skönt som helst. 
Dom har så mycke fint där inne skulle köpa mig allt om det gick. Men vi fick med oss hem två skyltar till barnens rum och ett lektält som Viggo ska få av oss i present. 
Sen i fredags beställde jag hem en gung häst till honom. 
Kommer bli så fint i hans rum och det får ni se när det är klart ;)
 
Och fredagen den 13e blev verkligen en otursdag . Viggo vaknade med feber och då slog det mig på en gång att antingen är det öronen igen för han tog sig på dom eller halsfluss. Så vi fick en tidig tid nere på vårdecentralen och där visade det sig vara halsfluss plus att han var irriterad på högra trumhinnan och ena ögat.
Han var så duktig när doktorn undersökte honom. Sa inte ett ljud när dom kollade öronen, konstigt nog tycker han det är skönt. Samma när dom tog sänkan på han, stack till i fingret men han fick inte ens hängläpp utan blev mer sur över plåstret. Åh tänkte jag vilken kille! 
Doktorn kollade även oss alla tre men kunde inte se något. Misstänkte vi det minsta lilla kunde vi komma tillbaka. 
Så det blev antibiotika i 10 dagar tre gånger om dagen. 
 
Nu idag är han pigg och feberi så nu kan vi fortsätta att njuta av det lilla vi har kvar av semestern. 
 
Och mina studier sätter igång den 3 September men först upprop den 20 Augusti kl 10.00!!! 
Tok nervös blir verkligen som första dagen i skolan. Men det lättade lite när jag fick reda på att jag kommer att plugga med min gamla klasskamrat ifrån Barn och Fritid. Så kul! 
 
 
Här är tältet som är ifrån Kids Concept
 
 
 
 
Och gunghästen som är ifrån jabadabado
 
hejsålänge
 

Kommentarer
Postat av: Jk

Vad fina grejer till lillens rum!

2012-07-15 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0