En paus

Nu har jag suttit näst intill hela dagen med att plugga inför tentan i morgon. Jag kommer göra min livs första salstenta. OM jag är nervös!!! Men som tur är så får vi använda oss av våran litteratur. Det kommer gå bra bara att andas och ta det lugnt och inte stressa sig igenom det.. Och ha rätt inställning! 
 
Hur våran vardag ser ut nu!? Jo Daniel han har börjat på sitt nya jobb. Han är ute i Strängnäs och bygger åt en rikemans gubbe. Han åker hemifrån strax efter kl fem på morgonen och kommer hem halv sex på kvällen. Vi är ifrån varandra tolv timmar om dagen. Och första veckan var kämpig! Det blev Svårt att pussla ihop handling, laga mat, och få ihop kvällsrutinerna helt själv med barnen. Men nu är vi inne på den andra veckan och det börjar gå åt rätt håll. Man får planera en hel del och vara på bra humör ;) Det är tufft att vara ifrån varandra så där mitt i veckorna. Vi hinner bara ses på kvällarna och nu har jag haft en hel del tenta plugg som har tagit över. Tur att helgerna finns! Vad skulle vi göra utan dem!? 
 
Och nästa vecka firar jag och Daniel 5 hela år tillsammans och det ska vi fira att bara vara och mysa! Tänk att på dom åren har det hänt många saker i våra liv. Och mer kommer det bli. 
 
För om 235 dagar står vi på våran bröllopsdag. Sen om 3,5 år tar jag min examen. Sen har jag fått jobb på en underbar förskolan som ska ligga i Västerås eller i Köping. Tror jag. Efter det får vi vårt 3e barn. Sen flyttar vi till vårt nybyggda hus. Nått i den stilen, man kan alltid drömma ;) Eller det är mina mål som jag ska fullfölja.
 
Nehe ska snart hämta hem mina vildar och traska ner och handla kvällsmaten. Sen ska jag hinna med att plugga lite till. 
 
Trevlig tisdag på er , 
 
hejsålänge
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0