Fältstudiebesöket

Så där nu är det över. Jag brukar aldrig bli nervös inför något sånt här men idag kände jag mig ganska så nervös innan jag klev in på verksamheten. Men det släppte ganska fort. Träffade min handledare, kollade runt i lokalerna sen klev jag bara in och observerade. Nyfikenheten tog över på barnen sen hade jag en hel grupp runt mig vid målarbordet. Jag fann många barn väldigt fort och ser fram emot att komma igång med praktiken. 
 
Om 3 veckor kör jag igång. Ska bli riktigt roligt! Men först måste jag hitta mig ett par överdragsbyxor eller termobyxor. Snön började falla idag så nu måste jag handla i helgen. 
Och barnens overaller kom redan idag! 
Vilken snabb leverans Smilebutiken har. Passade perfekt nu när vädret slog om helt. 
 
Invigde faktiskt min vinterjacka idag. Brrrr det börjar bli kallt nu och på söndag ställer vi om klockorna. Sova en timmer mer. Härligt! 
 
Och till något helt annat. Viggo har vart världens goaste kille eller ja det är han nu med. Men vilken Vilja han har fått och en sju jäklarns envishet!! Han har fyra tänder på väg så det kan spela in väldigt mycket där med. Hoppas det blir bättre snart. För snart köper jag öronproppar...
 
Bildbevis på vårt bustroll och där uppe skymtar dom fyra tänderna som är på väg. 
 
 
hejsålänge
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi vilken charmig bild på bustrollet! <3

2012-10-28 @ 01:03:43
Postat av: Jk

Glömde ju skriva min signatur:p

2012-10-28 @ 01:04:20
Postat av: Emelie

Ja hihi lilla busungen!! :))

2012-10-28 @ 10:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0