Veckorna går.

Veckorna går i raket fart! Sa till Sandra idag att dagarna flyger verkligen iväg. Skönt de, för då kommer man snabbare till helgerna och några steg närmare examen ;) Nåt sånt får man tänka. Och så klart närmare bröllopet. 248 dagar kvar ! Det får gärna bli 2013 nu så man kan börja med allt. Och då kommer bloggen bli lite roligare. Det kommer bli en massa inlägg om bröllopet.
 
Beställde vinteroveraller till barnen igår och det fick bli Didriksson i år igen. Är så nöjd med dom! Barnen har även det i fodrat regnställ. Får se hur många år man kör med dom. Men bara man är nöjd och att barnen inte fryser ..
 
I helgen får vi barnvakt från lördag till söndag. Ska bli så skönt med lite egentid! Och att få äta maten i lugn och ro. Sen hur man mår på söndagen är en annan femma ;) På kvällen rullar vi ut till Mickis och Sebbe för att ta igen gamla goda tider. Ser riktigt mycket fram emot det. Mickis och jag har inte roat oss tillsammans på 2 år. Sist var på deras bröllopsfest sen efter det blev jag gravid och därefter blev Mickis gravid. Så vi har lite att ta igen :) 
 
Och till skolan. Jag går ut på praktik v.46 på Jan Pers Backe i 5 veckor, men ska dit i morgon på en fältstudie. Har 2 frågor ifrån vårt grupparbete som vi ska göra en reflektion av och sedan göra en muntlig redovisning, igen. Plus lämna in. 
Det är full rulle med ack vad jag trivs!! Det är så spännande och allt är så lärorikt. Min grupp är helt fantastiskt, vi är inte bara "klasskompisar" utan att vi delar med oss av allt mellan himmel och jord. Vi har helt enkelt så jäkla kul tillsammans. Vilka tjejor! 
 
Här är overallerna. 
 
 
 
Nej nu ska jag vänta in halv åtta hos mig sen såklart Greys!
Hejsålänge
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Joella har likadan overall som Tove! Vi har haft Didrikson varje år och är supernöjda!!

2012-10-25 @ 19:41:04
Postat av: Mickis

På lördag jävlar då smäller det! Ser fram emot det som ett litet barn för julafton! ;)

2012-10-25 @ 22:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0