Ledig onsdag

Nu var det ett tag sen jag skrev något. Vart full rulle med allt som står sig i våra liv. Skolan,flytt, dagis , vardag ..
Som jag skrev tidigare så kommer vi flytta den 1 oktober känns väldigt kul och jag ser så mycket fram emot det. Få göra om i barnens rum igen och i vårat sovrum. Vi flyttar till ett radhus som vi kommer att hyra. Så vi får en egen liten gård plus altan sen en lekpark som ligger precis utanför dörren på våran innegård. 
Vi kände att det är perfekt att hyra ett hus eftersom jag pluggar. Så i framtiden eller om några när jag är färdigutbildad och har fått ett jobb så kommer vi att köpa ett hus. Den som spar han har och den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...
 
Skolan går jätte bra vi är gått som färdiga med grupp uppgiften sen har jag hemtentan att göra. Det är så jäklarns kul att plugga, än så länge i alla fall ;) 
 
 
Nu ska jag kika lite på hotell och evemang i November. Jag och Daniel firar 5 hela år tillsammans då och det tänkte vi fira med att åka iväg någonstans. Tänk att under dom här 5 åren har vi fått två helt underbara små varelser och nästa år gifter vi oss! 
 
 
Just ja, vi har köpt en ny systemkamera också. Blev en till Nikon. Skit bra är den! 
 
 
hejsålänge
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på fina barn :)

2012-09-12 @ 12:15:20
Postat av: Anonym

Fin bild på fina barn :)

2012-09-12 @ 12:15:20
Postat av: Johanna

Varför kom inte mitt namn med?

2012-09-12 @ 12:16:15
Postat av: Danne

Måste ha vart en riktigt duktig fotograf! ;)

2012-09-12 @ 13:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0