Fredag

Dagen började med att jag tog mig en sväng in till Köpings lasarett. Tog nya blodprov. Får se vad dom ligger på nu. Jag tror dom ligger normalt men läkaren ville följa upp så det inte blir högre. Efter det blev det egentid på big in. Så skönt att gå för sig själv! När jag kom hem hade barnen ätit lunch och var redo att gå och vila middag. Efter det ringde jag dagis och Viggo börjar kvart i nio på måndag . Tove får följa med till sin gamla avdelning sen skulle någon fröken komma och hämta henne till den blåa avdelningen. En liten mjukstart får hon och det är bara bra. Så nu i helgen ska det packas och märkas kläder sen är vi redo, tror jag ;) Och i morgon åker vi ut till stugan för att fiska upp kräftor. Hoppas på storfångst! Ha en trevlig helg!
Och bilden visar hur vi har det vid matbordet på kvällarna. Ungarna får jämt till det och sitter och gosar. Underbart att se !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0