Fredag!!

Äntligen fredag och helg! Det är skönt att vardagen är igång för nu börjar man uppskattar helgerna mer igen. Veckan har gått otroligt fort fast vi egentligen inte har gjort nå speciellt.Vi har vart utan bil jag och barnen så det har blivit många promenader. Helt otroligt hur bortskämd och bekväm man blir när man har bil. Nu var det nästan jobbigt att gå överallt. Men en hel del motion har vi fått :)

Nu ikväll har vi haft besök av Ann-Sofie och hennes familj. Grillat och vi har fått mysa med lilla Alice som är 7 veckor gammal. Tove är så förtjust i bebisar och vill hela tiden pussa och gosa. Viggo är nyfiken men vill nog helst bara leka ;) han förstår inte riktigt än vad det är är något. Min livmoder skriker nästan efter en till för man blir ju så sugen ! Men det är lätt hänt och det är jag nog inte ensam om att tycka  när man får hålla en sån liten.

Och idag är det 1 hel jäkla månad kvar tills jag börjar på högskolan ! Om jag är taggad! Ska bli så jäkla kul!!

hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0