Hipp hipp hurra

Idag fyller min pappa hela 61 år! Det har vi firat med familjen och en massa gofika! Mums men tänk att man alltid lyckas att äta för mycket. Men men det verkar inte ge något påverkan på mig jag går bara tydligen ner istället . Fattar inte varför och tänker inte skrivs här hur mycket jag väger. Blev små chockad när jag ställde mig på vågen. Måste nog ta att ringa läkaren igen.. Helgen blev kort på grund av jobb igår men vi tog igen det idag genom att vi fick en behövlig sovmorgon plus att det första Tove sa när hon ropade var " mamma jag är vaken nu och det regnar ute" ! Haha kan nog vara det bästa sättet att bli väckt på! Och Viggo kors i taket sov ända fram till kl åtta då jag väckte honom. Han brukar aldrig sova så länge. Tröttmössa. Just ja, jag hade lovat Tove att vi skulle köpa trosor åt henne nu i helgen och det gjorde vi idag. Vi har pratat om att köra ordentligt nu med pott träningen och hon säger nu att jag vill ha trosor för jag pott tränar. Heja oss nu och hoppas det flyter på bra! Nu ska jag titta på solsidan fast det är repris så är det fortfarande så jäkla kul ! Ett kanon avslut på denna korta helg :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0