Lördagen

Fy tusan nu är jag lagom trött! Har jobbat hela dagen med bara en timmes rast. Så jag förtjänar att sitta och trycka i mig godis nu!! Dagen gick ändå fort med fy fan rent ut sagt vad jag saknar mina älsklingar! När jag kom hem på rasten satt Tove och Viggo på mig som plåster sen sa Tove igen, mamma jag har saknat dig. Av det där så blir jag så glad och alldeles varm i kroppen. Nu vet jag precis hur Daniel känner sig när han kommer hem ifrån jobbet. Men dom har haft en bra dag och Tove börjar bli stor nog att hon förstår att mamma var på jobbet. Hon hade sagt när Daniel nattade, mamma är inte hemma utan jobbar. I morgon ska vi ta igen en hel dag som förlorades idag men vi får in en liten del i bröllops kassan nu. Så det känns bra :-) sen kan jag inte sluta förvånas över hur vuxna människor är så bittra. Ska nog faktiskt börja tänka över mina val angående bröllopet.

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Josse

Jadu emmi, du förtjänar det bästa på eran dag:) så Tänk en extra gång! Puss min gumma<3

2012-08-25 @ 23:10:08
URL: http://Urmyworld.blogg.se
Postat av: Emmi

Ja det känns faktiskt som de! Tack gumnan att du är en sån fin vän! Pusss <3

2012-08-26 @ 08:17:31
URL: http://Emelielinneacaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0