Nervöst

I morgon är det dags för dagis igen. Långhelgen är slut och vet nog inte när vi kommer att få det igen. Känns jobbigt men ändå så får vi helgerna tillsammans. För nu börjar det dra ihop sig. På torsdag är det upprop och nästa vecka kör allt igång! Nervigt och nervöst kan jag säga. Mest är jag nervös över hur våran vardag kommer se ut. Kommer vi få ihop den? Satt och skrev i dagis timmarna nu på kvällen och det gör ont i mig att barnens längsta dag kommer vara från 07.15-16.15. Men det lättar att veta att dom trivs. Visst kommer vi alla vara trötta men det är så här det riktiga Svensson livet ser ut. Hur mycket man än vill vara hemma så går det inte. Jag känner att jag kommer att kunna ge mina barn en trygg framtid och det vill jag inte vara ledsen över nu pågrund av längre dagar. Det blir hur man gör det till och jag ser verkligen fram emot det här! Denna mysiga bild fick vi till idag. Kärleken till ens barn är oändlig! Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0