Redo

Nu på förmiddagen åkte vi in till Ica maxi i Köping och köpte en blöjbox som innehöll 3 blöjpaket libero up&go. Och för de fick vi ge 279 kr. Jäkligt billigt! Sen när vi kom hem så har jag packat barnens väskor och märkt lite kläder för i morgon är det dagis dags! Tove längtar hon sa i morgon börjar jag och Viggo dagis. Hihi ! Jag är lite små nervös men det ska bli kul att se vad Viggo tycker. Jag litar fullt på fröknarna och känner mig så trygg med dom. Som när jag ringde i fredags, frågade om vilken tid vi skulle dyka upp så sa dom att det ska bli så kul att få träffa oss igen. Dom är helt fantastiska! Önska oss lycka till! Det här ska bli spännande :-) nu känner vi oss redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0