Sista veckan ..

Nu är vi inne på den sista veckan hemma med barnen innan det är dags för inskolning och dagis. 
Tänk att våran lilla kille har blivit så stor att det är dags för dagis. Eller i mina ögon är han fortfarande pytte liten. 
Åh jag har verkligen ångest, grät en skvätt för daniel i söndags kväll för det gör så ont i mig! 
Med Tove var allt så enkelt tyckte jag! Hon var fullt redo, jag var redo när hon skulle börja dagis. Plus att hon var en sån energisk tjej som verkligen ville framåt och så var hon inte blyg för fem öre. Allt gick så bra att hon var färdig på 5 dagar med inskolningen. 
 
Viggo den lilla herrn, han är en riktigt morsgris! Gosar och trycker sig intill mig, vill vara nära hela tiden. Det kan vara att jag känner mig så här för jag har svårt att släppa iväg dom båda.Och att det kommer vara tomt här hemma. För nu kommer vardagen se helt annorlunda ut. Jag kommer ha en massa att tänka på. MEN jag ska inte stressa upp mig i onödan.
Viggo känner igen både avdelningen och fröknarna så vem vet han kanske kommer att älska det precis som Tove gjorde. Håll tummarna för annars går mitt mammahjärta sönder. Jag har gjort det en gång tidigare så det här ska vi fixa! 
 
Njuta av den sista veckan hemma tillsammans ska jag i alla fall göra nu.
 
Mina glädjespridare här i livet. Ni gör livet till bättre ! 
 
hejsålänge
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0