Första helgen på semestern.

Helgen flög verkligen förbi!
Viggo fick sitt premiär åk på cykeln och han njöt så mycket av  det att han somnade i barnsadeln. Tyckte det blev tyst då kände jag på honom och han reagerade inte ett dugg,tvärsov!
Så skönt att båda barnen älskar att cykla. .
 
Hunnit handla en hel del och jag har ju jobbat. Första dagen var i fredags kväll 16.00-21.00 och det gick jätte bra.  Tove hade bara frågat på kvällen vart mamma hade tagit vägen. Men dom kunde somna ändå utan att jag var hemma. Igår jobbade jag från 7.30-15.00. Och det kändes lite tryngre att vara hemifrån.
 
Barnens rutinerna bara for omkring i huvudet på mig och jag undrade hela tiden vad dom gjorde hemma..
Hönsmamma som jag är men det var svårt att låta bli att fundera.
Men Daniel tyckte att det var skönt att få egentid med dom och sen när jag kom hem ifrån jobbet igår stod det en brudorkide´ på bordet som Daniel hade handlat med barnen på Åsby plus bokstäver till barnens klädhängare.
 
Chockad blev jag och otroligt glad! Det var otroligt underbart att få komma hem till de och mina älsklingar som blev så glada över att få se än.. Kul att få vara saknad ibland =)
Men blomman var egentligen av en ren uppskattning ifrån Daniels sida, över hur mycket jag klarar av och hinner med om dagarna med båda hemma. Så han sa och erkände att det inte var lätt att hålla efter sig när man har barnen vid sig hela tiden. Beröm fick jag och sa till honom " Kvinnor vi kan" ;)
 
Här får ni lite bilder..
 
familjens nya skor =)
 
Hejsålänge
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0