Framtiden

Framtiden ser mycket ljus ut. Jag Har vårt bröllop att planera och mitt framtida jobb att se fram emot! Allt känns bara så fruktansvärt bra, jag har min Daniel, han är min bästa vän och min blivande man!!

Våra helt fantastiska barn. Som ger oss så mycket glädje här livet! Mina fina vänner som höll sina tummar och tår för mig. Ibland känns allt för bra för att vara sant!

Men jag ska njuta nu av min sista tid av mammaledigheten och semestern. Vem vet när och om man någonsin kommer att bli gravid igen. Så som det ser ut nu blir det i alla fall inte på 3-4 år. Men det gör inget har så mycket annat att sätta fokus på nu och det ska jag göra helhjärtat!

Och resten som är bittra och ifrågasätter hur jag kommer att orka plugga och bli förskollärare med två barn behöver inte ens fundera! Hur orkar man jobba när man ha barn? Tänk på det istället.

Hejsålänge


Kommentarer
Postat av: Jossan högberg

Du verkar ha vuxit upp och bara blivit ännu mera underbar
Än vad du var förr, jätteglad för din skull!

2012-07-13 @ 22:03:21
Postat av: emelie

tack så mycket Josefin! Dina ord värmde. Och jag tror du är en lika fartfylld filur med ett stort hjärta som du var förr! ;)

2012-07-13 @ 22:20:28
URL: http://emelielinneacaroline.blogg.se
Postat av: Jk

Bittra jäklar e bara att strunta i. Dom e bara avundsjuka! Dom som verkligen e glada för din skull vet du vilka det är<3

2012-07-14 @ 09:25:52
Postat av: Emmi

Jo precis! Riktiga vänner ska kunna glädjas åt varandra! <3

2012-07-14 @ 16:16:20
Postat av: Anonym

skit i alla negativa kommentarer! de är som jk säger bara avundsjuka.

2012-07-15 @ 19:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0