Helgen

Förlåt för dålig uppdatering men dagarna flyger verkligen förbi när man är ledig och jag försöker göra allt för att hinna med tiden med min familj. Den är dyrbar för mig!
 
Tror ni med känner så..
Men dagarna som har gått har vi hunnit med att bada,åkt till Parken Zoo med Familjen Carlsson/Ahlin plus barnen såklart, beställt en ny dator,handlat mer saker till vårat sovrum och det blev jag så nöjd med! Beställt mer förstoringar på barnen, dom kom efter en arbetsdag. Kallar jag snabb leverans.
Sen en underbart återträff med mina tjejor i fredags. Hade en sån rolig kväll! Jäklarns massa vin och skratt.. det gör vi om snart tycker jag!
 
Igår så fick det bli en film. Vi kollade på This means War och det var den bästa på länge. Se den! Och Tom Hardy är med och om jag dreglade sönder kudden. ÖGONGODIS!
 
Lite bilder på de va!?
 
 
Vi hade en helt fantastisk dag på Parken Zoo!
 
Och vet ni vad, nu på Torsdag får jag veta om jag kommer in på Högskolan eller inte!!! Om jag är pirrig!
Håll tummar och tår för mig...
Hejsålänge
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0