mysfarbror

Vi har verkligen en mysfarbror i våran familj. Så fort Viggo får tag i ett mjukisdjur eller sin snuttefilt så kommer han och lägger sig i famnen eller på golvet och gosar in sig i dom. Sen kör han sina mys knorr ljud! . Han gör så dagligen. Helt otroligt vad dom små liven kan hitta på..
 
Idag fick vi sovmorgon, barnen verkar köra varannan dag för oss sen kom Anya med väskan som jag köpte av henne. En Adidas väska som jag har tänkt att ha som plugg väska, stiligt! Och den köpte jag bara för 150 kr !! Den är som ny så det var ett kanon köp! 
 
På eftermiddagen ville vi åka till Sala och prova på deras omtalade lekpark.
Så vi åkte dit efter barnen hade sovit men när vi kom dit så åskade det och spöregnade. Jag blir galen snart på vädret! Nu är jag en riktigt svensk men det här har vart den sämsta sommaren som jag kan minnas..
Jag som hade sett fram emot att äntligen få åka och bada. Nåväl än är inte sommaren slut så det kanske vänder om vi har tur!? 
 
Och till något helt annat. Det börjar märkas på hur stor Tove börjar bli. Hon vet vad hon vill, hon säger till hur och vad hon vill ha eller göra. Sätter på sig skorna på rätt fot !!! Och idag så satt vi i bilen, då började Daniel kittla henne men till svars fick han " Neeeej pappa jag vill inte nuuu" haha. Så lillagammal och sååå läskigt lik mig som liten. Vår fina tjej!
 
 
Här är väskan
Och myskillen med ankan
 
 
hejsålänge
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0