nya datorn

Idag kom våran nya dator och den är sååå skön att sitta och skriva på. Så nu har vi en varsin jag och Daniel ;)
Vi köpte en ny så jag kunde blogga mera och få mer tid för de, eller nej så var det ju inte..
Våran gamla fungerar men börjar gå mot sitt slut och för några månader sen så kom Tove  med ett antal tangenter i handen som hon hade plockat bort helt själv. En klassiker hos barn. Eller hur?
Vi fick inte tillbaka dom så det var på tiden att vi införskaffade oss en ny familjemedlem..
Som blev en FUJITSU LIFEBOOK.
 
Super fin och ack så nöjda vi är..
 
Idag hade vi ett trevligt besök av Sandra och lilla Villiam. Tove är storm förtjust i alla bebisar medans Viggo blir mer avundsjuk när mamma håller i andras barn. Men han förstår ju inte lika mycket som Tove gör. Men det var en sak som jag tyckte var jätte skönt när Viggo kom. Tove sa aldrig ett ljud när jag hade honom i famnen. Men det är kanske lite skillnad med ett syskon..
 
Och igår satt jag i färg i håret och färgade utväxten. Fint blev det men jag tror jag har bestämt mig om att vara en blond brud till bröllopet. Hur låter det? Eller tycker ni att jag ska vara brunhårig?
Kul att höra =)
 
Satt igår och kikade mer på bröllopsklänningar, tror bestämt att jag har hittat min drömklänning! Känslan är helt fantastisk och vad jag längtar!
 
Lite bilder igår från en mulig dag i stugan.
 
 
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0