Besvikelse

Ja vädret passar väl in på hur man känner för landslaget idag.. Tänker inte säga mer..! Josefin kom och gjorde mig sällskap igår när Daniel åkte iväg och kikade fotboll hos Johanna och acke. Vi mumsade choklad och meloner. Hade det riktigt mysigt! Idag drar vi in till Ikea och kikar på tavellister till Viggos rum sen blir det en mysdag för hela slanten!

Man är riktigt avundsjuk på svärföräldrarna som är i Italien nu. Hoppas ni får en mysig lördag för det ska vi ha. Ladda upp med film och lösvikt. I morgon tänkte jag visa lite smakprover på de klänningar jag har kikat på plus låten vi ska ha i kyrkan :)

På bilden hade jag och Tove lite tjejmys när lillebror sov. Målade naglarna på henne för första gången. Mallgrodan visade stolt upp dom :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0