Dagen

Idag bestod största delen av alla måsten. Tvätt berget förflyttar inte sig själv om man säger så! Två barn gör en stor del, plus att viggo är i den kladdigaste åldern. MEN vad skönt de är när det är gjort!

Sen kom grannen Malin och mio upp till oss och fördrev tiden innan det var dags att hämta hem Tovisen..
Tänk nästa vecka går hon sin sista vecka på Gula avdelningen sen får vi 7 veckors ledighet tillsammans. Och till hösten börjar hon på den blåa avdelningen. Slipper lillebror men undrar hur hon kommer att reagera!? Tove är så frälst i sina fröknar men jag känner igen dom flesta på Humlan så det känns inte så nervöst.

På kvällen kom min kära gravida vän Josse och jag bjöd på kladdkaka och glass..
Tänkte att hon behöver växa ännu mer. ;)

Fredag imorgon och jag har väl tänkt att göra som alla andra svenskar. KIKA fotboll och nu jävlar tar vi dom!



 
Gravidmagen är ett väldans bra bord ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0