Förändringar

Sitter här i soffan och nästan halv sover efter ett mysigt besök av kära Josefin! Tänk så vackert det är att vara gravid!! Josefin klär upp det så fint och idag ville lilleman bjussa på en spark så tant Emelie fick känna!
Det är så mysigt. Tänker nästan varje dag bakåt när man själv var gravid med Tove och Viggo. Vilken upplevelse det är och det är det bästa jag har fått vara med om plus förlossningarna förstårs!
 
Och i och med det så kommer alla förändringar. Förändringar i sig själv och vänner. Under den första tiden när Tove kom så förlorade jag en massa vänner MEN på den vägen fann jag en hel del nya mammor/vänner. Redan där visste jag att dom kommer jag hålla hårt om! Så förändringar i livet finns det gott om och det fick vi vara med om idag. Känner mig rätt så kluven men det finns alltid en utväg och den kommer vi att ta!
 
. Så tack för att ni finns och att ni är helt fantastiska!
 
Onsdagen idag fick vi en hel dag med emma. Tove är storm förtjust i henne och det värmer enormt mycket i mamma hjärtat!
 
 
Och om en månad blir Viggo gubben 1 år!
Snart kommer hans önskelista upp ;)
 
 
 
 
Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh tack vännen! Du är underbar<3

2012-06-27 @ 21:42:42
Postat av: Emma

Det är ömsesidigt!! Älskar er!

2012-06-30 @ 12:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0