Invigde gymmet

Har faktiskt glömt bort hur jävla skönt det är att träna!
Var nere i vårat gym i källaren i en timme. Sprang till och från på löpbandet i 40 min sen så rodde jag på rodbandet i 10 min och till sist så sprang jag på crosstrainen. Men den var värst! Blev förvånad över konditionen faktiskt. 

Jag har tänkt att gå ner där varannan dag. Daniel springer dom andra dagarna.
Nu är det så att jag inte har tänkt att gå ner mer i VIKT utan bara att öka konditionen och bygga lite muskler. 
Träning ger mer ork i vardagen...

Förlåt det blev inga bilder på klänningarna idag men kommer i veckan :)
Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: mickis

Hur fick du igång löpbandet!? Jag höll på hur länge som helst, gjorde exakt som det stod på och ändå var det helt dött!

2012-06-18 @ 21:14:44
Postat av: Emelie

Haha stod ett tag jag med. Men det finns en röd knapp längst fram på den längst ner mot golvet som man måste sätta på sen den där röda magneten måste man sätta fast på en knapp. Då får man igång den :D

2012-06-18 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0