Jajemen

I'm back on track.
Först och främst måste jag tacka min vän Anya som har gjort denna fina Design!! Den blev helt perfekt!
Och sen ett STORT GRATTIS till Ann-sofie och Sebastian som fick sin andra flicka inatt <3
Du var grym vännen!

Så den här bloggen kommer vara en stor del i våran bröllopsplanering. För Nästa år i Juni eller rättare sagt den 29/6-2013 gifter vi oss! Dagen kommer vara helt magiskt och jag längtar! Kan knappt bärga mig..



Och här är platsen. I Strömsholms slott inne i kapellet!

Hoppas ni vill följa med på resan

Hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ska Bli så kul att följa din blogg gumman:)

2012-06-13 @ 23:25:38
Postat av: Anonym

Ja vad kul att höra :)

2012-06-14 @ 20:24:36
URL: http://emelielinneacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0