Midsommarafton 2012

Hur underbart väder fick vi inte på midsommar!? Det har inte hänt på flera år om jag minns rätt. Strålande sol hade vi hela dagen. Och det var efterlängtat!
Vi åkte ut till stugan kring nio på morgonen så var vi där kring tio. Stugan ligger utanför Arboga, det är en lagom bilfärd.
Dansade, umgicks,gick tipspromenad (och jag kom kom två) och åt en massa gott,precis som det ska vara på midsommarafton!
 
 
Det var några bilder. Nej nu ska jag sätta i lite färg i håret. Bara få det ljusare och färga utväxten sen ska jag prremiära Ben&Jerry brownie. Eller Lidingöglass som min bror säger,passar faktiskt in med tanke på hur dyr den är. Får se om jag får en smakupplevelse ;)
 
Justja jag har fått mig en pärla till cykel. Åkte och köpte den igår. I morgon om vädret är bra så ska vi  cykla allihopa och Viggo ska få sig sitt första premiär åk!
 
hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0