Snart ett år.

Snart har det gått ett år sen Viggo kom till världen. Om en månad och 13 dagar blir han 1 år!
Tänk vad tiden går.. han bara växer och lär nya saker .
Han verkar följa Tove hon lärde sig att gå när hon var 10 mån och det har Viggo med gjort. Trippar så sött och går nu kanske 15 steg..

Min vikt,  ja man kan säga att jag rasade ner efter förlossningen. Står nu på 50,4 kilo.
Egentligen kan jag inte klaga. Men jag var rädd där ett tag att det var något fel. Vilket jag har fått svar nu på att det inte är.



Magrutorna är fortfarande kvar efter två barn. Helt otroligt!!
Man är nöjd över att ha burit två barn tätt och sen få tillbaka sin kropp så pass snabbt efter.

hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag blir så förbannad på er som får tillbaka eran kropp efter graviditet :-P

2012-06-15 @ 11:05:44
Postat av: Elin

Utan att behöva göra något åt det skulle jag också skriva!

2012-06-15 @ 11:07:33
Postat av: Emelie

Jadu somliga har det bra ;) haha nej men vad ska man göra då? Äter ju som en häst och inget händer. Är väl på grund av allt bärande och stress till dagis som har gjort sitt!

2012-06-15 @ 11:15:26
URL: http://emelielinneacaroline.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha. Vi som har mamma magen kvar måste ju träna bort den isf. Det brukar ju bli så med dom som är smala innan dom får tillbaka sin kropp efteråt, inte vi som har lite överflöd innan :-P

2012-06-15 @ 12:06:48
Postat av: Emma

Jaa, vissa har det bara bra. :) Sexig mage du har Emmi!! ;)

2012-06-17 @ 10:58:01
URL: http://dagarnamittilivet.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hehe tack emma ;)

2012-06-17 @ 19:58:44
URL: http://emelielinneacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0