5 år!

Idag firar jag och Daniel 5 hela år tillsammans! Vart tog den tiden vägen?
Så många saker som har hänt i våra liv sen dess är helt otroligt att förstå.
Vi har hunnit flytta 5 gånger, bott i Västerås en sväng, fått två helt fantastiska barn, förlovat oss, bröllop på gång, uppsägningar, nya jobb, högskolan... Det är så mycket man hinner med på sån kort tid!

Bästa var att vakna upp och se ett brev på köksbordet som Daniel hade skrivit innan han åkte till jobbet. Började gråta för jag blev så berörd! Min Daniel han kan han :)

I morgon har redan första veckan gått på praktiken. Det stämmer tiden går fort när man har kul! Pedagogerna och barnen ger så mycket glädje!

Och äntligen fredag i morgon. Längtat varje dag tills helgen börjar. Mer tid till min familj.

Igår kom Tove hem med muffins som dom hade bakat på dagis. Sötunge skulle såklart bjuda mamma,pappa och Viggo. Dom var riktigt goda :)


Kommentarer
Postat av: Johanna (JK)

Vilket fint brev! <3 och grattis igen till era 5 år:-) jättekul att du har börjat blogga igen! :-) ha en toppendag :-)

2012-11-18 @ 09:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0