Dagen före dagen

Som rubriken säger så är det dagen före dagen inför min praktik som börjar i morgon! 5 hela veckor ska jag vara ute och nu börjar man smått bli nervös. Nu kommer jag få se mig själv som en pedagog och det känns så jäkla kul!
Få en egen bild över förskolan och ett helhetsperspektiv. Jag har ju jobbat som barnskötare innan jag gick på mammaledig med Tove. Det känns lite lättare att man har lite att ta ifrån.
Och tänk när jag är tillbaka i skolan börjar juledigheten att närma sig. Underbart! Vi var på Åsby tidigare idag och dom hade börjat pynta. Jag blir så sugen på att ta fram allt som har med julen att göra och sprida ut det i vårt hem. Men jag får glatt vänta tills det är en vecka kvar innan första advent.

Nu börjar sängen locka. Pigg och utvilad vill jag vara i morgon både för pedagogerna och barn gruppen.
Spännande!

Hejsålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0