Förvånad

Tiden går fruktansvärt fort! Igår när vi åkte till barnens dagis så pekade Viggo och sa, Dagis dagis ! Helt plötsligt! Han har aldrig sagt det förr. Han kan säga tio ord kanske så man blir lika förvånad och glad när det kommer nya :) Tove var väldigt tidig med språket mot vad Viggo är kan jag tycka. Eller Viggo är ju inte sen med talet utan jag tycker bara att det inte går lika fort som det gjorde med Tove. Han är ju fortfarande våran "bebis" . Men barn är olika, olika på alla sätt och vis.
Idag gick dagen väldigt fort. Hann knappt gosa med barnen innan dom ville lägga sig.. Nu längtar jag tills på torsdag och helgen!! Min och Daniels 5 årsdag och familjetid för hela slanten!

Kl är snart halv åtta och då börjar veckans höjdpunk, halv åtta hos mig :)

Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0