Helgen är över på ett ögonblick

Att det går så fort! Tyckte nyss jag tog helg men nu är det redan söndag igen.
I morgon är förskolorna stängda på grund av kompetensdag för pedagogerna. Så jag kommer få vara med på föreläsningen i morgon och den kommer handla om genus. Det blir nog intressant! Pappa Daniel har tagit ledigt och får vara hemma och mysa med barnen. Skulle så gärna med stanna hemma men det går inte. Då förlorar jag timmar på vfun.

I helgen har vi handlat julklappar till barnen så vi har bara en varsin till grej kvar att köpa sen är vi färdiga med dom. Jag och Daniel åkte in själva och det var mysigt att få strosa runt själva. Sen går det inte att handla julklappar när barnen är med. Och jag har julpyntat färdigt. Jag pyntar alltid en vecka innan första advent. Vet inte varför men nu kändes det skönt att bli klar eftersom jag inte hinner i veckorna.
Super nöjd är jag, Tove sa i morse:Mamma titta julpynt, mamma har pyntat. Vad fiiint!! Och Daniel tyckte till och med att det blev mysigt. Viggo säger ju inte så mycket, han ville gärna känna på ljusen istället ;-) nu väntar vi bara in snön!
Nästa vecka kör vi bullbak och pepparkaksbak. Sen hoppas jag att lucia kläderna kommer så vi kan ta kort.

Lite bilder ifrån instagram som togs i helgen. Och min nya fina mössa.
Hej så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0