Juletider

Idag kom snön. Det har vart slask hela dagen men nu på kvällen har den börjat lagt sig och man ser att det mer och mer blir vitt ute. Härligt! Och nästa vecka kommer kylan på riktigt säger dom.
Lång dag på praktiken idag. Energin tog verkligen helt slut. Men alla dagar kan inte vara på topp.
Kom hem med ett par griniga barn som ville lägga sig kvart i sex. Får se hur tidigt det blir i morgon bitti..
Sen åkte jag och hämtade ut barnens lucia kläder som äntligen hade kommit. Jätte fina! Hoppas dom nu bara passar. Men det tror jag.

Längtar enormt mycket till lucia. Tove ska gå sitt första lucia tåg på dagis. Sa till Daniel, du får inte skämmas över mig då för jag kommer nog gråta. Det är ju så himla fint sen blir det extra speciellt när ens barn är med :-)

Tove och Viggo har en koja under våran trapp. Där satt dom i morse och lekte tillsammans.Kul att se deras kreativitet och att trappen kommer till användning -mamma det här är våran koja <3

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0