Kvalitetstid!

vad jag älskar helgerna !! Jag njuter av varenda sekund tillsammans med min familj sen blev det ett Extra plus att min pappa och bror kom ikväll. Pappa är så go , han berättar alltid om sitt gamla liv som brandman och då blir man som barn på nytt. Sitter spänt och lyssnar. Min pappa var brandman i 20 år (om jag inte minns fel) Så det är klart han har historier att berätta. Sen saknar han jobbet. Han fick sluta tvärt på grund av hjärtfel. Hans hjärta orkade inte med brandmans yrket. Och det tog väldigt hårt på honom för han älskade verkligen sitt jobb! Han berättar sina historier med en sån glädje och det gör historierna extra intressanta. vi lyssnar mer än gärna fast vi kanske har hört dom tusen gånger tidigare. Men vad gör man inte för sin pappa?

Blev en mysig kväll med God mat. Och pappa åkte härifrån väldigt nöjd! Då mår jag bra. <3


Nu säger jag god natt och så får ni en lördags puss ifrån våran Viggo. Lilla charntrollet!
Hejsålänge


Kommentarer
Postat av: Madeleines.se - FotogladGravidMamma

Visst gör den! Samma put, men som du säger är ju livmodern såklart högre upp 5 veckor längre fram i graviditeten men veckorna innan var magen inte alls så putig så detta var nog bästa jämförelsen :D Och åh vad mysigt, längtar efter riktiga buffar och kommunikation med mini där inne <3

Kramar

2012-11-11 @ 20:39:38
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0