Tom i huvudet

Sådär nu är min första salstententa avklarad!! Gud vad skönt måste jag säga. Var så nervös och spänd. Så nu är man helt tom i huvudet och slut i kroppen. Kanske så man ska känna efteråt. Men men nu måste man vänta i tre veckor sen får vi reda på resultatet och jag hoppas innerligt att jag blir godkänd!! På måndag börjar praktiken det blir spännande men kommer sakna tjejerna. Tur att vi har bokat in en vin kväll ! Och till mina barn, Tove har börjat med gymnastik varannan onsdag på hennes förskolan och i måndags köpte jag hennes första gympapåse. Mallgrodan som hon är visade stolt upp den idag för hennes kompisar och för fröknarna :) Hon börjar bli så stor att jag knappt hinner med. Stor på alla sätt och vis! I en stressad situation så säger hon till mig: Mamma det är ingen fara sen kramar hon mig. Hon vet precis när jag behöva höra det. Goa underbara unge! Mamma blir så stolt över dig!

Nu ska jag titta på Twilight, får se hur länge jag orkar titta innan jag däckar.
Hejsålänge


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad gulligt sagt av henne:-)

2012-11-08 @ 23:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0