Trötta barn

Då var det måndag igen. Ny vecka nya tag. Idag vaknade barnen strax efter kl 06:00 vilket resulterade två trötta barn när vi kom hem. Dom brukar vara jätte duktiga och inte alls griniga efter jobb och dagis men idag var det kämpigt... Det är tur att jag nu får känna på hur det är att vara i ett vanligt vardagsliv efter mammaledigheten. Man blir starkare i kropp och själv samt tålamodet växer. 
Det är sjukt hur mycket man orkar egentligen.. 
 
Men jag trivs så bra på VFUN, barnen är så otroliga och mina "arbetskamreter är helt fantastiska. 
Min syn har totalt ändras. 
Jag har vetat länge att jag har velat blivit en förskollärare men nu vet jag verkligen att de är det här jag vill göra och jobba med! 
 
Ser riktigt mycket fram emot helgen! Daniel och jag ska gå ut och äta samt gå på bio. Var nog 1 1/2 år sen sist vi gjorde något sådant. Det är ju för vi firade 5 år i Torsdags. 
 
 
 
222 dagar kvar <3
 
hejsålänge
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0