Jag längtar!

Idag blev jag äntligen färdig med min tenta!! Känner mig nöjd men törs tyvärr inte säga så mycket mer. Det var svårt att skriva en hemtenta för första gången. Man skulle följa krav och skriva efter akademiskt harvard skrivande. Har inte riktigt kommit in i det än, men snart så lär man sig. Får väl se hur det går och det får jag reda på om två veckor. Just nu ligger jag i soffan med Daniels duntäcke på mig. Myser med mig själv för min händige man är och sliter i vårt nya hem. Nu längtar jag verkligen att få flytta in! Ha en uteplats där barnen kan utnyttja alla årstider med lek. Och just idag längtar jag enormt mycket efter vårt bröllop. Bara 269 dagar kvar ;) nej nu ska jag ta fram min ben&jerry's och vänta ivrigt tills Greys börjar ! Hejsålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0