Lördagen vände om

Lördag, tänk om det kunde vara lördag hela veckan. Oj vad jag skulle trivas då! Men så går det inte till. Därför uppskattar man helgerna mer såklart. Idag slog barnen upp sina blå klockan sex!! Viggo hade feber plus att blöjan luktade inte gott. Bara ner och byta på honom. Tempen visade 38,5 och jippi vi som skulle till mickis och sebbe ikväll. Nu är det så att Viggo inte är sjuk utan vi tror det beror på hans fyra tänder som är på väg. Tre av dom har kommit fram och en är kvar. Så det förklarar den ljuvliga blöjan, febern och allt gnäll. Inte lätt att vara liten men det kanske är bäst att alla kommer på en gång. Vi hoppas på en kry kille i morgon. Så våran dag fick bli en hemma dag och lite handling. Sen var vi ute i våran lekpark och tog höstbilder. Jag ville passa på nu när solen äntligen var framme. Blev en jätte fin höstdag och fina bilder! Och som bi förstår så åkte vi aldrig ut till mickis och sebbe. Verkligen tråkigt! Men det går fler tåg, plus att jag kommer må bra i morgon bitti ;)
Nu ska jag och Daniel mysa med lördags gott och titta på Johan falk filmen, som heter 107 Patrioter.
Trevlig lördag. Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0