Nu så!

Hej och hå! Ber om ursäkt att jag har vart dålig på att blogga! Men det har vart flytt och en massa annat i mellan. Men nu ska jag passa på att skriva lite. Jo nu bor vi äntligen i vårt radhus och vi stortrivs!! Barnen sover hur bra som helst och Tove är så duktig att sova i sin stora säng. Vi bytte innan vi flyttade och hon gick bara upp två gånger sen har hon sovit gott utan att komma upp nånting. Ja på morgonen så går hon upp men då får man inte gå in till henne. För när man öppnar dörren så säger hon: Nej mamma jag kommer upp själv och öppnar dörren. Sen smyger hon ut och säger god morgon :) stora tjejen! Vi börjar få det fint hemma, är bara lite gardiner och mer grejer som ska upp på väggarna :) sen så! Och jag har ännu inte fått reda på min tenta än så håll tummarna! Allt går jätte bra i skolan, jag trivs och längtar till och med att få komma dit. Men det är väl ett bra tecken!? Så jag känner verkligen att jag har valt det rätta. Nej nu ska jag fortsätta att kolla på nybyggarna. Och här kommer lite blandade bilder. Hej så länge.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Va söt hon e :)
duktigt av henne att sova bra fast ni bytt säng och flyttat till nytt!

2012-10-18 @ 10:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0