1-års sprutor

Idag lämnade jag barnen kl elva för jag började kl ett. Viggo blev ledsen han var både hungrig och trött men så fort jag går så blir allt bra igen och det lättar lite att min syster är där och har vik denna vecka. Sen hade vi seminarium fram till fyra och det är som en föreläsning med diskussion. Så jäkla kul och jag känner att jag verkligen har valt det rätta. Satt och kände igen mig så det är ju ett litet plus att jag har jobbat på förskola och att jag själv har barn. Egna erfarenheter satt som pricken över i:et!

 

Så idag hämtade Daniel barnen och det var dags för Viggo att ta sin 1-års sprutor. Hönsmamma som jag är så satt jag på lektionen och bombade stackars pappa Daniel med sms och frågade hur allt gick. Dom grejade BVC besöket galant så jag förstår inte varför är det så svårt att släppa tanken en stund? Våran lilla kille är inte så liten längre och väger numera 11.3 kg och är 78 cm lång. 

Nu ikväll blir en lugn kväll sen i morgon sätter jag mig och kollar på hemtentan samt en liten grupp uppgift som vi ska utgå ifrån två små filmklipp. Choklad sugen är jag också men nu får jag hålla mig.
Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0