Att belöna sig själv

Idag blev vi färdiga med grupparbetet som ska redovisas på tisdag! Så skönt och jag trivs så bra med min grupp. Vi pratar som vi har känt varandra förr. Vi kommer överens och tänker samma men delar olika idéer. Det tråkigaste är att vi ska byta i januari till en ny grupp. Men vi hålls fortfarande tillsammans i stora gruppen.

Så som Ingela säger som hon fick höra på en föreläsning" När man är klar med ett arbete så ska man belöna sig Själv" och det tänker jag göra nu ikväll. Sitter bara och väntar på att min Daniel ska komma hem.  Han skulle ut och springa sen skulle han stanna och handla. För snäll man man har. Så en eller två chokladbitar kanske slinker ner nu ikväll ;)

I morgon blir det en till hel dag i skolan men det är ju fredag. Sen kan vi ta en efterlängtad helg!

 

Litet blandade bilder från Instagram. Tok Viggo som fick prova Pappas gamla glasögon. En trött Tove efter dagis. Och nu får man ihop en hel fläta på henne :)

 

hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0