Fredag ljuva fredag!

Äntligen är ännu en efterlängtad fredag här! Dagen började med kaos eller natten. Tove lilla gumman vaknade fem gånger sen slog Viggo upp sina blå 05.30. Pust! Jag var lite små seg idag men det släppte efter ett par kaffe koppar. Tänk vad det lilla kaffet kan göra. Idag blev det bara prat om vfu i skolan som är praktik. Det ska vi ut på i november. Ser riktigt fram emot den ska bli så kul att få komma ut på en förskola igen. Här om dan så gick jag och Sandra in på kicks och luktade på nya dofter. Då hittade jag Marc Jacobs nya parfym och den luktar ljuvligt! Så Daniel läser du detta så vet du vad jag önskar mig i 5 årspresent ;-) nej nu blir det fredagsmys framför filmen Break med lite gott! Trevlig fredag.

 

Så här ser parfymen ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0