Måndag innan äventyret börjar

Idag har det vart strålande vänder så vi har vart ute nästan hela dagen förutom när dom sov middag. Jag känner att den här dagen behövde jag för att få energi tills i morgon ! För då drar min 3,5 års utbildning igång på riktigt!! Så kul. Föreläsning och grupparbete hela dagen. Lämnar barnen vid åtta och Daniel hämtar efter fyra. Jag kan säga att jag är mer än bara glad och förväntansfull, för inom en månad bär det av för flytt. Vi har tackat ja till det perfekta lilla radhuset! Uteplats och en lekpark precis utanför dörren. Kan inte begära mer. Jag tänkte fira det med att baka en äppelpaj ikväll med egen plockade äpplen från Ann-Sofies gård. Mums!
Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0