Skrivit kontrakt

Nu är kontraktet påskrivet och klart! Det lönar sig att stå i flera årstid i kö på hallstahem. Vi hade nästan 2000 dagar och det var 40 sökande på radhuset. Men tänka sig vi fick det !! Hon som jobbade på hallstahem sa att det är ett mycket eftertraktat område och folk står i kö i flera år för att kunna få ett sådant hus. Så är man glad eller är man glad att vi fick det!

I morgon är det skola igen och vi drar igång med grupparbetet som ska vara inlämnat om två veckor sen har jag en hemtenta som ska vara färdig den 5 oktober. Det var ett par intressanta uppgifter så nu ska vi se hur min hjärna fungerar. Och jag har ju nämnt att jag är så nöjd över barnens förskola. Idag pratade jag med en av pedagogerna, ni ser nu börjar jag använda dom riktiga namnen ;) haha men han sa att om jag nu skulle stanna upp och behöva hjälp med någon tenta så finns dom gärna där för att hjälpa mig. Oerhört tacksam och jag kommer nog som vilken annan person som helst behöva hjälp utifrån nångång. Glad i livet är min status just nu. På grund av min familj vänner och allt nytt som står framför oss . Och det tar jag emot med öppna armar. Jag är redo!

Hejsålänge


Kommentarer
Postat av: malin

Hej! Du jag tänkte bara fråga hur man söker lägenhet där ni bor nu?

2012-09-05 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0