Trött!

Som rubriken säger så är jag så trött om dagarna nu. Känns som första perioden när man har en liten nyfödd hemma. Allt beror på att både Tove och Viggo sover inte alls bra om nätterna.

För snart 3 veckor sen så började Tove få mardrömmar. Hon vaknade varje natt och var ledsen. Viggo blev inte väckt till en början men nu under dom senaste dagarna har han blivit det. Så då får man två små att söva. Det är lite lättare att få viggo att somna om. Men det slog det mig att det kanske var dags att köpa en nattlampa till Tove. Och vi köpte en igår till henne. Hon vaknade bara av sin hosta inatt, istället för monster. Men sen vid tolv så vaknade Viggo helt utan någon anledning och ville absolut inte somna om. Det är en extrem jobbig period att gå runt och vara trött hela tiden. Jag vet att det vänder och hoppas innerligt att de gör det snart. För det är inga problem i skolan för mig. Jag älskar att vara i skolan. Där trivs jag! Men det blir jobbigt för alla oss fyra.

Nej nu ska jag ta att läsa på inför morgondagen då har jag min första muntliga grupptenta!! Spännande :D

Och sen såg jag nu att GREYS börjar den 3 Oktober. Äntligen som jag har längtat, små töntig som man är men det är helt klart den bästa serien enligt mig i alla fall!

Nya nattlampan. Från IKEA 129:-

 

hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0