Bröllopskalender

Långledigt,påskfirande och ett par kilon tyngre. Eller inte enligt vågen men det känns som det efter all mat och godis. Mysig helg med släkt och vänner. Vi tog ju igen lite pappa tid ifrån förra helgen. Daniel var ju iväg till Prag och långledigt på det satt som pricken över i:et!

Tove ville inte klä ut sig till någon påskkärring . Kanske sen mamma sa hon hela tiden. Gav upp ganska så fort. Nästa år kanske hon tycker det är mer roligt :)

Till bröllopskalendern. Bröllopet har kommit lite bakom oss eller vi tänker ju på det varje dag. Men planeringen har vi inte pratar så mycket om. Fick lite panik idag när jag började fundera om vi ligger bra till i bröllopskalendern. Så jag gick in på bröllopstorget och tittade. Kunde andas ut när jag fick se kalendern! Vi ligger väldigt bra till, till och med ett steg före. Nu kan jag pusta ut lite . Och ge mig en klapp på axeln.

Det som ska göras är att beställa bröllopstårta,buketten,grejer till festen,ringarna och kläder till barnen och Daniel. Mina brudtärnor ska vi med beställa till. Och detta ska göras två mån innan. Det är 2 mån och 27 dagar kvar. Så vi ligger 27 dagar före ;-)


Nu ska ni få se Toves underbara brudnäbbkläning. Den är alldeles sagolik och hon kommer vara så fin våran tjej. Viggo har jag två alternativ kvar på. Han kommer med vara alldeles sagolik. Åh dom kommer vara så fina!
Längtar redan efter bröllopsbilderna.

I morgon är det nya tag i skolan.

Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0