4 mån kvar

Eftersom februari är bara 28 dagar så får vi räkna att det är 4 mån kvar idag! Vart har tiden tagit vägen? Det går fruktansvärt fort nu!

La ut en bild på instagram om en liten sneakpeak av min klänning. Bjuder på den här med bara för att göra er mer nyfikna ;-)

Barnen mår mycket bättre nu. Så skönt! Jag hoppas att vi klarar oss i kanske två veckor nu istället för en vecka. Helst flera månader givetvis.

Och idag var jag hos tandläkaren och skrapade bort tandsten. Tandläkaren kom till en tand uppe i över käken och då höll jag på att dö! Ilade i hela huvudet. Tur jag inte har tandläkarskräck för då hade jag aldrig gått tillbaka.

Nu ska jag fortsätta att titta på Sofias änglar. Så ta hand om era nära och kära! Man vet inte vad morgondagen har att erbjuda. Det kan gå riktigt fort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0