Happy Valentines day!

Idag blev det en lång dag i skolan.Jag Var på barnens förskola halv fem sen var vi hemma kl fem. Mötte Daniel samtidigt när vi klev ur bilen. Då visade Tove stolt upp sin alldeles egna alla hjärtans dag kort som hon hade gjort idag. - det är alla hjärtans dag idag pappa och mamma sa hon. Fina duktiga unge! Det är nu som mamma hjärtat smälter hundra gånger om. När hon kommer hem med saker som hon har pysslat ihop själv.
Vi beställde våra inbjudningskort till bröllopet i måndags. Och idag låg dom i våran brevlåda, Gick ju hur snabbt som helst.. Åh så fina dom var,Super nöjda är vi! Det är nu börjar det kännas mer verkligt. Pirrar i hela kroppen bara av tanken på att vi snart är där. Längtar så enormt mycket nu!

Vi har tagit helg nu. Jag är ledig i morgon så då får barnen med stanna hemma . Vi ska passa på att baka. Det blir ju både kalas på lördag och söndag för Daniel så då måste vi ha lite tilltugg.


Nu ska jag njuta av att inte behöva läsa något och ha lite alla hjärtans dag mys med mannen i mitt liv.

Här är Toves fina hjärta!

Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0