Ledig fredag

Idag slog barnen upp sina vackra blå 05:00. Så vi har hunnit med att baka, handlat,busat i snön och städat. Dagen blir extra lång men det gör inget för Daniel slutar tidigt på fredagar.
Viggo vaknade inatt igen och vi håller på med honom i 2 Tim. Han tvär vägrar att somna om. Vi försöker med allt! Sen vaknar han vid kl fem på morgonen så jag förstår inte hur han orkar egentligen. Som Linda sa, kanske därför han är så grinig om dagarna. Kan nog stämma.

När Daniel kommer hem blir det en tur in till stan. Jag ska kika på något som jag kan ha på mig i morgon på vinkvällen. Och köpa hårfärg. Vill få det lite mer ljusare :)


Smaka är ju faktiskt mycket roligare än att baka

Trevlig fredag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0