Sjukstugan fortsätter

Nu har lilla gubben insjuknat i feber, hosta och snor som rinner.. När får vi bli friska!? Känns som vi har vart sjuka ända sen november. Jag vet att vinter ser ut så här när man har barn på förskolan. Men i år tycker jag verkligen att det har vart många sjukdomar och många som har insjuknat. Folk skriver på Facebook om sina barn som med bara hinner bli friska så kommer det något annat. Tycker bara så synd om mina älsklingar! Tove är mer pigg än vad Viggo. Han ligger bara i famnen och är så ledsen. Hela tiden. Nåväl det är bara 3 veckor kvar av den här månaden sen börjar våren. Ack vad du är välkommen!
Så i morgon vabbar Daniel igen för jag har skola, hela dagen. Vad skulle jag göra utan honom? Sen tar vi helg. Det får bli en mys helg. Men det är ju då den är som bäst! Att Bara vara...

Fick en kommentar att guldhuset i munktorp är bra. Och det är faktiskt dit vi har tänkt att åka. Men måste bara vänta tills farmor och farfar kommer hem ifrån Thailand först. Så vi får åka dit och titta i lugn och ro :)

142 dagar kvar! <3

Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0