Tji fick vi

Skrev ju tidigare att ingen hade kräkts. Tove började efter lunch och har hela eftermiddagen/kvällen hållt på. Stackars lilla älskade vännen! Viggo har dock klarat sig och har vart pigg. Peppar peppar!! Så vi får se hur natten blir. Jag blir hemma hela veckan med dom. Missar skolan i morgon för första gången. Tur jag har en underbar studiegrupp som antecknar åt mig på föreläsningen. Vill verkligen inte missa något men jag kan bära på viruset och sen så vill man inte bli magsjuk i skolan. Så tar det säkra före det osäkra.
Men Gud vilken duktig tjej vi har! Tove har inte klagat eller sagt ett ord. Bara vilat, druckit vatten , tagit alvedon och säger att hon snart blir frisk igen. Beundrar barns styrka i deras så små kroppar! <3

Så på fredag ska vi städa och sprita rent vårt hus! För nu ska alla baciller bort och dom är inte välkomna tillbaka!


Hejsålänge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0