Wedding plans

Nu har jag blivit dålig på det här! Men det har vart mycket som har kommit i mellan. Sjukdomar, ingen ork, plugg och tv serier ;) men nu ska jag försöka skriva ett inlägg.
Jo till min klänning som finally har anlänt! Det gick väldigt fort egentligen. Och den är helt perfekt, satt perfekt och är precis min drömklänning. Stod Emelie på den! Haha inte direkt men det var verkligen en emelie klänning :) sååå nu får ni andra vänta tills dagen med ett stort D !
Mina brudtärnor har sett på bild och två har sett den i verkligheten. Och sen har vi räknar ihop gästlistan. Räknar man med alla barnen blir vi 76 st. Så inte så jätte stort men inte heller för litet. Alldeles lagom :) ringar har vi hittat ett par men vill bara åka och titta på ett till ställe innan vi bestämmer oss. Gud vilken bra framförhållning vi har. Känner mig inte ett dugg stressad. Bara Att man börjar bli nervös! Den här månaden har vi bara fyra månader kvar. Det går fort nu!


Tove börjar bli bättre har vart feberfri hela dagen så det är skönt. Hoppas vi inte får några mer sjukdomar nu! Vi har fått nog.
Och i morgon åker vi och köper en ny stol till Tove . Vi sålde våran besafe idag. Den hann vara ute i två Tim sen kom den en och köpte den. Hur skönt som helst! Och vi har tittat på en Britax multi-tech .

Hejsålänge


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk och titta på ringar i guldhuset i munktorp om ni inte har varit
där. Dom brukar vara billiga och har fina smycken :-)

2013-02-06 @ 18:56:16
Postat av: Elin W

Det var jag som skrev kommentaren. Namnet kom inte med ;-)

2013-02-07 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0